fbpx

Pentru oamenii cu afaceri și proiecte faine care vor să aibă mai mulți clienți, să își crească vânzările și să aibă impact

Scriem textele potrivite ca să

ajungi la oamenii pe care ți-i dorești  

Servicii de copywriting și content writing pentru clienții,  prospecții și fanii” tăi

În care dintre situațiile de mai jos te regăsești?

 

  • Ai un start-up sau o afacere mică de care ești foarte atașat
  • Muncești mult în afacerea ta, dar uneori ai impresia că nu merită și că faci prea mult efort pentru rezultate mici
  • Ai vrea să vezi rezultate mai clare în afacerea ta
  • Investești în promovare, dar ți se pare că arunci bani pe fereastră
  • Ai de toate: site, blog, Pagină de Facebook, dar ți-e groază că trebuie să le umpli cu texte, iar scrisul nu e deloc pasiunea ta

DACĂ AI SPUS DA LA CEL PUȚIN UNUL DINTRE BULLETURILE DE MAI SUS,  SUNT ȘANSE MARI CA PAGINA ASTA SĂ FIE PENTRU TINE 🙂

Te ajut să crești temperatura

 

Hai să-ți zic o întâmplare de acum 3 ani.

Stabilisem să mă văd cu un fost coleg din facultate într-o cafenea din Cluj.

Ajung, iau un loc la masa de lângă perete și cer direct două cafele fiindcă știu că tipul urmează să apară, e grăbit și nu vrea să pierdem vremea.

Nu trec cinci minute și, grăbit ca-ntotdeauna, amicul sare din taxi direct în cafenea.

Trecem la ale noastre, iar după un sfert de oră îmi spune verde-n față:

 

-Sincer, mă gândesc să-l închid.

 

Colegul, cu numele M, avea un Bistro deschis de un an și câteva luni. Motivul pentru care ne-am dat întâlnire e faptul că el voia să-l închidă, dar eu nu. 🙂

–  Am avut impresia că știu ce trebuie să fac cu business-ul meu, dar acum efectiv nu mai am habar. Pur și simplu nu-i cum vreau să fie.

–  Păi bine, dar cum vrei să fie? îl întreb cu avânt, înainte să termine.

– Vreau să vină lumea, vreau să trag și să simt că merită, vreau să crească iarăși temperatura în bucătărie…!

 

Să crească iar temperatura în bucătărie!

 

Vorba asta mi s-a părut extraordinară.

Desigur, pentru M expresia cu bucătăria e valabilă și la propriu și la figurat. El și-a ascuțit cuțitele în multe restaurante din vestul Europei înainte să facă pasul spre antreprenoriat.

Dar în acel moment în care l-am lăsat să-și continue ideea am realizat că eu cu asta mă ocup atunci când fac copywriting: am grijă să crească din nou temperatura în bucătăria ta, în cazul în care situația a început să se răcească.

 

Amicul meu le mai povestește și astăzi cunoscuților cât de aproape a fost să închidă afacerea în care a pus, înainte de toate, suflet. De fiecare dată când sunt prezent, se uită la mine și îmi zâmbește recunoscător pentru că nu l-am lăsat să arunce prosopul și să renunțe.

Poate că în acele momente el mi-a privit gestul ca pe un ajutor.

Însă eu l-am privit ca pe o datorie morală.

Am considerat că e de datoria mea să-i spun sincer că atunci când deschid meniul mă simt ca într-un labirint sau că e mai important ca produsul X să aibă un nume pe care să poți să-l pronunți decât să sune interesant și exclusivist.

Desigur, sunt detalii pe care e normal să nu știi cum să le comunici dacă nu te ocupi cu asta. Iată de ce sunt aici pentru tine – ca să-ți ofer, înainte de toate, claritate.

 

Mulți dintre cei care vor copywriting caută, de fapt, magie

 

 

Ca să fim siguri că privim în aceeași direcție, îți spun că serviciile pe care pot să ți le ofer sunt relevante pentru tine doar dacă îți dorești:

 

CLARITATE 

Sau T zero, cum i se mai spune fiindcă de aici pleacă totul.

E foarte important să comunici clar. În felul acesta clienții tăi înțeleg exact ceea ce vrei să le oferi și vor cumpăra produsul dacă simt că e relevant pentru ei. 

Concret, oamenii care îți citesc textele nu vor pierde timp ca să înțeleagă ce vrei să comunici pentru că tu vorbești exact pe limba lor.

 

VIZITE PE SITE   

Mai multe și mai lungi. 🙂

Imaginează-ți că un astronaut stă și-ți explică o jumătate de oră cum funcționează o rachetă cosmică. Folosește cuvinte pompoase, complicate și nu vorbește nimic despre tine și problemele tale.

E neplăcut când dai ochii peste cap și nu pricepi ce vor să spună textele de pe site-ul pe care tocmai ai intrat.

Te ajutăm să-i faci pe clienții și prospecții tăi să simtă că merită să-ți ofere timpul lor și să descopere mai multe despre tine și ceea ce vinzi.

CONVERSII   

Pentru că ele contează, probabil, cel mai mult atunci când vrei să măsori eficiența.

Da, ne dorim ca oamenii care citesc site-ul, broșura, newsletterul sau pagina ta de Facebook să te cunoască mai bine, dar dacă ei nu cumpără de la tine n-am făcut mare brânză. 

COSTURI MAI MICI CU PROMOVAREA

Te ajutăm, concret, să te promovezi organic. Mai exact, dacă textele pe care le expui în mediul online sunt bine scrise și clare publicul tău le va citi fără să investești o grămadă de bani în campanii plătite.

 

Nu-ți promit că vei putea să te promovezi în online fără niciun ban în Facebook sau Google, dar costurile tale pot să fie mai mici.

 

Îți fac o mărturisire, dar să nu mă bați 🙂

 

 Simt că e nevoie, de la bun început, să-ți spun un lucru cât pot de direct.

Dacă vrei să arunci în piață sau să crești vânzările pentru un produs sau un serviciu:

  • în care nici tu nu crezi 
  • care dezamăgește 
  •  nu aduce valoare celui care-l achiziționează

 

atunci nu pot să fac nimic pentru tine.

 

Să încerci să vinzi orice oricui nu e tocmai „sportul” pe care te încurajez să-l practici.

Totuși, dacă vrei să oferi ceva ce aduce valoare, treaba mea e să te ajut să ajungi cât mai eficient la publicul tău țintă.

În felul acesta oamenii își doresc să cumpere de la tine, iar „temperatura din bucătăria ta” va începe să crească pentru că tu va trebui să începi să livrezi.

Cine sunt eu?

 

Sunt Andrei Țigănaș, „sculptor de voci”, copywriter și, mai nou, tată. 🙂

Lucrez de peste 13 ani în domeniul comunicării: radio, televiziune, publicitate, prezentări publice.

Viziunea mea este o comunitate formată din oameni care transmit energie, forță și pasiune atunci când vorbesc.

Cred că un om care comunică bine transmite încredere, simpatie și devine un lider comunitatea lui.

Iată-i pe colegii mei cioplitori în cuvinte

 

Adela Ivan  are 28 de ani și este copywriter într-o companie de marketing online din Cluj. 

Lucrez cu oamenii de când mă știu. Îmi place să le deschid porți spre ceea ce își doresc. Unii vor mai mulți clienți, alții vânzări cât China, alții notorietate. Ce au în comun toate astea? 

Un mesaj de nota 10 – pentru asta sunt eu aici.”

Adela este și un bun ascultător. 

Misiunea ei? Să inspire oamenii să își trăiască propriul adevăr. 

 

Cătălin Bădilă are 23 de ani și e copywriter într-o agenție de publicitate din București.

 

L-am rugat să-mi spună cum s-ar descrie: nonconformist, optimist, oportunist sunt cuvintele care crede că-l descriu cel mai bine, exact în ordinea asta.

Ce îl pasionează cel mai mult? Oamenii.

Colaborăm încă de când studia marketingul în Cluj, iar plecarea lui în capitală nu ne-a împiedicat să facem asta în continuare.

 

Hai să lucrăm împreună

În continuare ți-am pregătit un formular pe care să-l completezi ca să lucrăm cât mai eficient încă de la început.

În formular vei găsi mai multe întrebări la care să răspunzi ca să stabilim exact ce fel de texte urmează să scriem despre afacerea sau proiectul tău.

În felul acesta faci și tu o trecere în revistă și îți clarifici, probabil, mai multe aspecte care țin de business-ul tău. 

Cu alte cuvinte:

  • pregătim toate uneltele de care avem nevoie pentru ca tu să ai texte care vând
  • stabilim un plan concret de acțiuni ca să primești materialele repede și bine
  • ne asigurăm că iese totul ca la carte.

 

Ce pierzi dacă nu completezi formularul și nu îți îmbunătățești textele? 

 

  • Riști să pierzi oameni interesați de produsul tău pentru că nu reușești să vorbești pe limba lor
  • Continui să cheltui mai mulți bani pe promovare online decât e nevoie. Un text nepotrivit îți va aduce pe site și oameni irelevanți, care vor părăsi pagina fără să cumpere.
  • Nu reușești să te bucuri de expunerea pe care probabil ți-o dorești. Dacă nu ajungi la publicul tău țintă e posibil că ceilalți nu vor vorbi prea mult despre tine.
  • Ratezi oportunități de business. Un brand care nu transmite încredere prin felul în care comunică nu e tocmai un brand cu care îți dorești să te asociezi.
  • Pierzi foarte mult timp pe explicații – pe care le oferi celor care nu înțeleg exact ce vinzi.
  • Ai șanse foarte mari să fii confundat cu un amator. Indiferent de cât de bine îți faci treaba, nu poți să convingi oamenii că ești profesionist dacă textele nu sunt „profi” .
  • Riști să dezamăgești pentru că experiența pe care o oferi nu va fi omogenă cu promisiunea pe care o faci.
  • Pierzi potențiali clienți care vor alege competiția pentru că nu știi cum să comunici ca să te diferențiezi de ea.
  • Riști să te poziționezi greșit pentru că nu comunici pentru publicul tău țintă.

Pentru protecția datelor dumneavoastră, toate tranzacțiile sunt procesate pe un server securizat și executate prin conexiuni criptate 256-bit.

© 2018 AndreiTiganas.ro • Toate drepturile rezervate • Termeni si ConditiiDate PersonaleCookies
Website creat cu de DonevaMedia.

Bufonul de Serviciu

You have Successfully Subscribed!