Zbor destul de des cu avionul: în țară și în străinătate.

E comod, rapid și câștig timp, dar am o singură mare neplăcere de fiecare dată când merg la aeroport.

Sunt „pedepsit” să aud anunțurile stewardeselor care mă zgârie pe creier.

Doamnelor și domnilor peste câteva momente începem îmbarcarea în zborul …. cu destinația…. SAU

Ladies and gentleman we are ready to take off please fasten your seatbelts

Anunțurile sunt zbierate, răcnite, pe voci subțiri și gâtuite de zici că exact acum se abate asupra pasagerilor o mare catastrofă.

Doamnele și domnii din echipajul de însoțire citesc

  • obositor de repede – turuie de parcă i-ar fugări un doberman în plină stradă;
  • fără să respire – ai impresia că își rostesc ultimele cuvinte înainte să-și dea suflarea;
  • cu vocea spartă și disperată de zici că a intrat un hoț cu cagulă peste ei în timp ce făceau duș;
  • fără dicție – cuvintele nu se înțeleg, iar tu te tot întrebi: au prune în gură sau mămăligă?

De mulți ani mă tot întreb de ce trebuie să am parte, ca simplu pasager, de un „concert” atât de prost?

Cu ce am greșit noi, pasagerii?

Majoritatea companiilor aeriene fac un titlu de glorie din faptul că au mare grijă de pasagerii lor și de satisfacția lor.

Dacă așa stă treaba ce îi împiedică să-și pregătească un pic personalul care pune mâna pe microfon?

Câteva ore de dicție, respirații corecte și antrenament vocal ar diminua mult problema.

Iată de ce am făcut o petiție cu titlul Ore de dicție și antrenament vocal pentru stewardese/stewarzi

Poți să semnezi chiar aici și, poate, reușim împreună să le facem viața mai plăcută oamenilor care zboară cu avionul.

 

P.S.La postare

Andrei, lasă vrăjeala! Tu vrei să pupi contracte cu niște companii de zbor și acum bagi presiune în online ca să-ți iasă ceva la urmă. 🙂

Poate că vei spune asta dacă ești „pe hatereală”, ca să folosesc un termen la modă.

Iată mai jos răspunsul meu direct și fără perdea la o astfel de provocare pe care o văd înainte ca ea să apară. 🙂

Dacă vine o companie și-mi propune să fac ore de dicție cu personalul de board n-am s-o fac pe mironosița.

N-am să roșesc până în vârful urechilor și nici n-am să zic: „Vaaai! Dar eu nu doream contracte cu voi. Am scris pe blog și am făcut petiții numai așa, din prințip”.

Știu exact ce trebuie să fac cu un însoțitor de bord care zgârie urechile pasagerului, dar scopul petiției NU sunt eu ci noi, toți.

Dacă firmele de zbor găsesc soluții să repare problema, indiferent de metodă și persoană, eu mă declar mulțumit și fericit.

Am să spun „misiune îndeplinită!”

https://www.petitieonline.com/unconfirmed_signatures.php?petition_id=225092